Jak zwiększyć libido: 6 skutecznych metod dla kobiet i mężczyzn

Zauważyłeś u siebie problemy z erekcją i wydajnością seksualną? Pobyt z partnerką nie sprawia Ci tyle satysfakcji co kiedyś? Widzisz brak zadowolenia ze wspólnie spędzonego czasu? Możliwe, że cierpisz na zaburzenia potencji upośledzające życie łóżkowe 1 na 10 mężczyzn w polskim społeczeństwie. Nie powinno być to jednak powodem do zmartwień, bo w dobie rozwiniętej medycyny i dietetyki, istnieją sposoby na szybką i efektywną redukcję problemów tego rodzaju. Dowiedz się jak zwiększyć libido, poznając 6 skutecznych metod dla kobiet i mężczyzn.

1. Zadbaj o psychikę i ciało

Niezwykle istotne jest to, aby czuć się dobrze samemu ze sobą i nie polegać wyłącznie na swoim partnerze. Smutek, niepokój, tęsknota, stres i przygnębienie to emocje charakterystyczne dla stanu obniżonego libido. Na taki stan rzeczy składa się mnóstwo czynników, na które często nie zwracamy uwagi. Zazwyczaj dzieje się tak, gdy:

  • mamy zbyt mało czasu dla siebie – przepracowujemy się z nadzieją o lepsze jutro,
  • nie uprawiamy regularnej, umiarkowanej aktywności fizycznej,
  • nie dbamy o dietę,
  • rzadko wychodzimy z domu na słońce.

Warto zatem wprowadzić chociażby niewielkie zmiany w swoim stylu życia. Zastanowić się, co kiedyś sprawiało nam największą przyjemność i w wolnym czasie wrócić do tych aktywności. Jeśli nie jesteśmy w stanie uporać się z pewnymi kwestiami samemu, możemy udać się do terapeuty – psychologa.

2. Popraw jakość swojej relacji

Wiele osób doświadcza obniżonego libido w momencie, gdy w relacji ze swoim partnerem lub partnerką są już przez dłuższy czas. W przeciągu kilku lat jej jakość może drastycznie się obniżyć. Najczęściej dzieje się tak przez obsesyjne skupianie się tylko i wyłącznie na potrzebach łóżkowych, przedmiotowe traktowanie drugiej osoby czy brak wzajemnego zrozumienia. Aby poprawić wspólną sytuację, można zastosować następujące wskazówki:

  • spędzajcie czas ze sobą nie tylko w sypialni,
  • znajdźcie wspólne zainteresowanie, które będzie tematem rozmów,
  • rozmawiajcie o swoich problemach, nie tylko o rutynie,
  • zróbcie sobie samodzielne wakacje – bez partnera i innych kontaktów seksualnych.

3. Wysypiaj się

Do znudzenia można powtarzać jak ważne jest to aby się wysypiać. Zbyt mała ilość snu prędzej czy później odbije się na naszych funkcjach poznawczych, zapamiętywaniu i ogólnym stanie zdrowia. Pomimo iż przez jakiś czas możemy tego nie zauważać, z upływem czasu pogorszy się jakość naszego życia. Mężczyźni, którzy się nie wysypiają gorzej reagują na stres i są mniej zainteresowani płcią przeciwną. Dzieje się tak przez obniżoną produkcję testosteronu – u osób niewyspanych spada o około 10 – 15%.

4. Czerp satysfakcję z życia

Potencja, podobnie jak wysoka pewność siebie czy stabilność emocjonalna, nie biorą się znikąd. Każda z tych rzeczy jest uwarunkowana przez czynniki egzogenne i endogenne. Dbając o swoje własne zadowolenie, spełnienie zawodowe i tzw. work-life balance, regulujemy poziom neuroprzekaźników i hormonów we własnym organizmie. Nie jest trudno zauważyć, że po dobrym dniu, ochota na aktywność seksualną znacząco wzrasta.

5. Relaksuj się

Wydawałoby się, że seks z partnerką jest najlepszym dostępnym sposobem na relaks. Niekoniecznie jest to zgodne z prawdą. Zbyt częste przebywanie z drugą połówką może przyczynić się do zwyczajnego znudzenia i wypalenia emocjonalnego. Nadużywanie seksu, tak jak substancji psychoaktywnych i alkoholu, często jest przyczyną konfliktów w związkach i powodem odrazy do drugiej osoby.

Jeśli faktycznie zależy nam na komforcie i udanym związku, warto postawić na samodzielny relaks. Sprawdzą się techniki oddychania, medytacja, sauna, samodzielne spacery i wszystko to, co choć wymaga małego wysiłku, jest lekkie i przyjemne.

6. Zastosuj środki na potencję

Ostatnią deską ratunku w kontekście eliminowania problemów z potencją są odpowiednie leki. Każdy, kto słyszał o impotencji, wie też czym jest Viagra. Niestety, nie jest ona tak łatwo dostępna. Farmaceuta pod żadnym pozorem nie wyda nam Viagry, dopóki nie okażemy mu lekarskiej recepty. Alternatywą może być sprzedawana bez recepty Kamagra. Zawiera ten sam związek, co Viagra – sildenafil, ale jest bardziej ekonomiczna i za pośrednictwem internetu może dostać ją praktycznie każdy. Stosując terapię tego typu, należy wziąć pod uwagę możliwe działania niepożądane, dawkowanie i przeciwwskazania.

Źródło informacji https://www.aptekakamagra.pl/

Bez kategorii

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak zwiększyć libido: 6 skutecznych metod dla kobiet i mężczyzn
Jak działa sildenafil – substancja czynna preparatów na potencję?